Slunce, pot a kamení – ŠUTR 54

Traduje se, že pokaždý když vstoupil Steve Prefontain na stadion, rozestoupily se mraky a vysvitlo slunce. Nevim, jestli je to pravda nebo jestli je to vůbec možný, ale my máme na ŠUTRu na počasí podobný štěstí. Už počtvrtý bylo krásně, takže při nás stojí asi sám Velkej Manitou.

Třetí květnovou sobotu se na plácku u Psí louky postavilo na start 123 běžců a běžkyň.

Na nohách nejrůznější modely – inovejty, salomony, pětiprsťáky a viva, ale taky indiánský sandály a kristusky nebo nejnovější model “žralok” … důkaz toho, jak potvrdí ti co ví, že běhat se dá ve všem. A že to jde i v monterkách ukázal Honza “Satan”. Recese?… ne, prostě by to ze stavby jinak nestih a jak sám dodal “ve slipech to woe nepoběžim, ne… nic jinýho pod tim nemam”.

O tom, že jde o minimalistickou akci svědčil fakt, že hodně kluků běželo “na Krupičku” , pro nezasvěcené – jenom trenky a boty.

Úskalí trati, která se často běhá s čistou hlavou jenom na švestku od Bernarda, PowerBagely od Bohemia Bagels a slaný tyčky od mamky a Pavla, se nakonec podařilo zvládnout všem.

Možná taky proto, že zázemí jistilo mobilní Wecko anebo jistota, že si každej může v cíli dopřát masáž od Zdeňka Josky.

Plnou délku ŠUTRu, 54km, zvládli tentokrát nejrychlejc Radek Brunner a Kristýna Hájková.

Rádi bychom se omluvili všem za případné chyby ve výsledkové listině. (zveřejníme co nejdříve) Problémy způsobily vadné elektronky v čipech umístěných uvnitř startovních čísel.

Naše díky patří hlavně mamce, tetičce Naděnce, Pavlovi a všem co nám pomáhali.

Budeme se těšit naviděnou na příštím ŠUTRu s podtitulem “O zlatej ŠUTR”
Bude se konat už někdy v létě a bude to hlavně akce pro děti.

Tak ahoj,
MaDaM
(Maya&Dagmar&Michael – une bande de nudistes minimalistes)

fotky najdete tady
Race report od Honzy Dufka tady
fotky od Davida Schovánka
fotky od Marka Brunnera

14 thoughts on “Slunce, pot a kamení – ŠUTR 54

  1. Byla to paráda, skvělá organizace i trasa, jen ty moje nohy v třetím kole už byly nějaké slabé 😉 Díky a snad zase příště…

  2. Tak já sem si říkal, že bych si mohl dát něco lehčího, když letos nedám ten maraton, ale už za půlkou prvního okruhu jsem trochu pletl nohama. Slovy mé ženy:” Se neřeklo že to bude tak do kopce…nebo jo?”

    Moc hezký běh, výborná trať – vůbec bych si nemyslel, že jsem v Praze. Z čeho jsem měl největší strach – značení, bylo naprosto OK. Fajn atmosféra. Co mě na tom ale fakt štve, je že mě kámoš dal 2 minuty. Už se těším na příště. Nedám svou krkovičku lacino!

  3. Škoda, že na Krupičku neběžely i holky 🙂 O Šutru jsem slyšel už moc a tak mě mrzí, že mi to letos zase uteklo. Doufám, že jste si to užili, a že už konečně brzo sám poznám taky, zač je toho šutr.

  4. Byla to opravdu bezva událost. Navíc můj první závod.. Tímto moc děkuju všem podílejícím se za dobrou organizaci (mimochodem moc milé byly paní u časomíry) a doufám, že na podzim bude repete. Jana
    PS k obutí: za mě si můžeš přidat “trekový boty” z penny za 249 Kč. Kupodivu přežily.. 😉

  5. Ahoj Michale, něco jsem zaslechla o ZLATÉM ŠUTRU – pro děti. Naše mladší dcera se dožaduje účasti, protože: ´´ Je Šutr přeci super , tam to všichni říkali´´,
    Tak začala trénovat, za což máš u nás veliké + , doufáme, že jí to nadšení vydrží a Tobě chuť dále pořádat bezva běhy. Pozdrav od Roblíků

Leave a Reply

