Zatraceně rychlej ŠUTR

Když jsme hledali termín ŠUTRu pro letošní podzim, něco mi říkalo, že se možná poběží rychle. Honza Havlíček pomalu neběhá a když se mezi přihlášenými objevil ještě Radek Brunner a Dan Orálek, napadlo mě že mi vlastně ani tolik nevadí, že sám nepoběžim, když uvidim tyhle kluky závodit.

No a pak přilít Honza Havlíček do cíle prvního kola v rekordním čase 1h 12min a Dan Orálek ZA ním… Napadlo mě, že to Honza trochu přepálil, ale vedení udržel až do cíle a to také v rekordním čase 3h 55min.
Výborně běžely i holky. Nejrychlejší na trati 54km byla Kristýna Hájková, která letos oběhla snad všechny ultramaratony v republice.
Jasně, ŠUTR neni hlavně o časech a výkonech, ale to ještě neznamená, že do toho ti co se postaví na start nedaj všechno. Závodění pro mě neni o časech nebo o běhání pro zdraví, neni o kochání se krajinou, ani neni o pokecu s kámošema. Samozřejmě, to všechno k tomu patří a bez toho bysme to nedělali, ale když běžim ZÁVOD, nekoukám se ani nalevo ani napravo, jenom pod nohy a dopředu.
A asi proto jsem rád, že můžu pořádat ŠUTR a nevadí mi když ho neběžim jako závod.
Doufám, že se tohle na ŠUTRu podařilo vybalancovat. Že už to nebyl jenom závod pro pár šílenců co běhaj lesem… nebo vlastně jo. Jen některý z nich běhaj zatraceně rychle.
Michal
Výsledky:
 
54Km – holky:
1. Kristýna Hájková
2. Monika Vavrochová
3. Martina Němečková
54Km – kluci
1. Honza Havlíček
2. Dan Orálek
3. Radek Brunner
Kompletní výsledková listina je zde: SUTR podzim 2012 vysledky
(případné připomínky nebo doplnění směřujte prosím na sutrman@gmail.com)
Podzimní ŠUTR na blogu Petra Syblíka
Race report from David
Race report na blogu Honzy Havlíčka
Race report od Petra Švandy

6 thoughts on “Zatraceně rychlej ŠUTR

  1. Pingback: Podzimní ŠUTR 2012 | Seržovo virtuální domeček

  2. Pingback: RunFree » Šutr podzimní. » RunFree

  3. Jo, chválil jsem už jinde, ale když se to nedělá pro prachy, tak chvály není nikdy dost… Takže ještě jednou díííííky za uspořádání takovéto bezva akce!!!!! A těším se na další šutry!!!!!!!
    Micha

Leave a Reply

